مٌد و پوشاك

راز هاى مهم روانشناسى رنگ ها كه نميدانيد

اگه رنگ مورد علاقه شما مشکیه…

شما شخصیت پیچیده ای دارید که گاهی هم جدی می شوید اما هیچکدام از این ویژگی ها نمی‌توانند مانع خلاقیت شما شوند.اگر گاهی استایل سرتاپا مشکی خود را با جزئیات نارنجی هماهنگ میکنید، شخصیتی پرانرژی دارید و اگر مشکی ساده و تنها را ترجیح می دهید، پررمز و راز هستید.

اگه رنگ مورد علاقه شما سبزه…

اگه بیشتر اوقات سبز می‌پوشید، بیشتر به کارایی و تناسب کامل همه جزئیات اهمیت می دهید و شخصیتی آرام و حساس دارید. شما همیشه به دیگران کمک میکنید که موفق باشند و همین نشان می دهد که از جایگاه اجتماعی خوبی برخوردارید.

اگه رنگ مورد علاقه شما صورتیه…

استایل شما سرشار از ظرافت و لطافت است و البته این میتواند مثل یک آرامبخش روی اطرافیانتان اثر بگذارد. دیگران شما را فردی گرم و همدل معرفی میکنند اما روانشناسی رنگ میگوید شما شخصیت ضعیفی ندارید برای شما قدرتمند بودن به معنای دیده شدن در هر جمعی نیست.

اگه رنگ مورد علاقه شما بنفشه…

شما فردی مهربان و آرام هستید که دوست دارید خلاقیتتان را با لباس هایی که میپوشید به نمایش بگذارید. خلاقیت و بصیرت شما همیشه هدایتتان می‌کند. شما با اعتماد به نفس و در عین حال فروتن هستید، به احساساتتان آگاهی دارید و این ویژگی هایی است که باعث می‌شود دیگران تحسین تان کنند.

اگه رنگ مورد علاقه شما زرده…

روانشناسی رنگ میگوید رنگ های کهربایی و زرد سرشار از انرژی هستند ،شما در جمعی با یک درخشش خورشیدوار وارد میشوید و به سادگی با افراد جدید ارتباط میگیرید چون شادی امری مسری است. شما کمی ایده آلیست هستید اما این ویژگی را در کنار خلاق بودن دارید.

اگه رنگ مورد علاقه شما قرمزه…

شما پراز انرژی، پر از شوق زندگی و پر از عشق هستید. دوستانتان همیشه از شما مشورت میگیرند به ویژه اگر پای استایل و سبک لباس پوشیدن وسط باشد. شما با هیجان مد را دنبال میکنید و همیشه از جدیدترین ترندها استقبال میکنید.

اگه رنگ مورد علاقه شما نارنجیه…

شاد، سرحال، خلاق چند کلمه ای است که برای توصیف شما میتوان از آن استفاده کرد. شما در ابزار احساسات خود هیچگاه مشکلی ندارید. شخصیت گرم ‌و پذیرایی دارید که دیگران آن را به سادگی جذب می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *