مٌد و پوشاك

راهنماى شلوار زنانه متناسب با هر استایل

شلوار زنانه عنصر مهمى از تيپ شماست .اگر شكل و فرم بدن تان را بشناسيد و متناسب با آن استايل تان را انتخاب كنيد، با تيپ زيبايتان مي توانيد تمام نگاه ها را به خود جلب كنيد و با صرف هزينه بجا براي لباس و شلوار مناسب بدنتان به راحتي خوشتيپ تر شويد و ايده آل باشيد. در این مقاله چند ترفند مهم برای شناخت و انتخاب شلوار متناسب با استایل شما ارائه شده است

 

انواع شلوار زنانه متناسب با هر استایل

شلوار های راسته
الگوی این شلوار به صورتی طراحی شده است که خیلی تنگ و یا خیلی جذب نیست، این نوع شلوارها برای خانم های دارای پایین تنه درشت مناسب است و باعث پوشاندن برجستگی های آن ها می شود.هم چنین برای خانم هایی با اندام باریک و لاغر نیز مناسب است و استایل آن ها را زیباتر می کند. در یک جمله می توان گفت: شلوارهای راسته برای تمام افراد با هر استایلی مناسب هستند.

دامن شلواری
این نوع شلوار از سال ها پیش مورد استفاده قرار می گرفت . الگوی این نوع شلوار از بالا تا پایین به صورت یکدست گشاد می باشد. طول این شلوارها معمولا کوتاه و تا چند سانتی مترزیر زانو می باشد. این شلوار بهترین انتخاب برای فصل تابستان است، زیرا مثل دامن مزایای خنک کنندگی دارد،اما شما می توانید نوع ضخیم آن را همراه با بوت جذب و بلند در فصل زمستان استفاده کنید.
اگر شما قدی بلند دارید دامن شلواری برای شما بهترین گزینه است البته در نظر داشته باشید که دیگر استایل ها نیز می توانند با رعایت برخی نکات از این شلوار استفاده کنند، برای مثال خانم های با قد پاهای کوتاه بهتر است از این شلوار با کفش های پاشنه بلند استفاده کنند و همچنین لازم است بدانید که پوشیدن دامن شلواری با رنگ تیره شما را کوتاه تر نشان می دهد به همین دلیل از پوشیدن آن ها خودداری کنید.

شلوار دمپا
الگوی این شلوارها  به گونه ای طراحی شده اند که از بالا تا چند سانتی متر زیر زانو راسته هستند و سپس تا مچ پا دارای برش پهن تر هستند این شلوار را می توان با هر نوع کفشی استفاده کرد، اگر شما دارای اندامی متناسب هستید پوشیدن آن باعث می شود شما بلند قدتر به نظر برسید اما اگر دارای اندام باریک و لاغر هستید این شلوار را با کفش پاشنه بلند بپوشید تا استایل شما زیباتر جلوه کند.

شلوار های جذب
پوشیدن این شلوار برای تمام استایل ها مناسب نیست. این شلوار ها اگر چه بسیار شیک و مدرن هستند اما بسیاری از خانم ها با این مدل مشکل دارند، نکته مهم این است که شلوارهای جذب برای خانم هایی مناسب است که اندام متوسط دارند البته توجه داشته باشید که شلوار جذب برای اندام باریک و بلند نیز مناسب است اما اگر دارای اندام درشت و به همراه برجستگی هستید، از پوشیدن آن خودداری کنید

شلوارهای کوتاه
اگر شما دارای ساق پای درشت هستید بهتر است از شلوار های کوتاهی که سجاف آن ها در پایین ساق پا قرار می گیرد استفاده نکنید. خانم های باریک اندام توجه داشته باشند که شلوار های کوتاه باعث می شوند آن ها کوتاه قد تر به نظر برسند، برای حل این مشکل می بایستی شلوار های کوتاه راسته بپوشند و از پوشیدن مدلی از آن ها که دور مچ چین خوردگی دارد و دارای المان های تزئینی است اجتناب کنید. اگر دارای قد بلندی هستید از پوشیدن شلوار های کوتاه پرهیز کنند زیرا این پوشش این حس را در نگاه مخاطب آن ها القا می کند که شلوار مناسب طول قدشان نیست.

شلوار های با استایل آزاد و گشاد
این شلوار برای تمام استایل های لاغر، چاق، بلند قد و کوتاه قد مناسب است  که باعث می شود پایین تنه شما راسته و یکنواخت به نظر برسد و تمام انحناهای بدن شما پوشانده شود.

 

شلوار مناسب برای هر تیپ اندامی

  • اندام سیبی شکل: اندام های سیبی شکل، به اندام هایی گفته می شود که دور سینه آنها از دور باسن بیشتر بوده و از پاهای صاف و بازوهای باریکی تری را دارند. این افراد بایستی از شلوارهایی استفاده کنند که پاهای آنها را درازتر نشان دهد و بهترین و مناسب ترین گزینه برای آنها، استفاده شلوارهای دمپا گشاد بوده که می توانند رنگ مورد نظر خود را نیز دخیل داده و یکی از بهترین این شلوارها را تهیه و خریداری کنند.
 
  •  اندام گلابی شکل: اندام های گلابی شکل از کمرهای بسیار باریکی برخوردار هستند و امروزه نیز یکی از بهترین استایل ها در جهان شناخته می شوند. مناسب ترین شلوار برای این مدل از تیپ ها نیز شلوارهای راسته و دمپا گشاد می باشد. یکی از مهمترین آیتم هایی که بایستی این تیپ ها به آن توجه کنند، استفاده نکردن از شلوارهای لوله تفنگی می باشد. این مدل از شلوارهای اندازه باسن شما را به شکل واقعی نشان داده و از شیک پوش بودن و زیبایی شما تا حدودی می کاهد.
 
  • اندام های مستطیل شکل: اینگونه از تیپ ها دارای شکم صاف و باسن خوش فرمی هستند به طوری که شما هیچ گونه قوسی را در این تیپ ها مشاهده نمی کنید. بهترین و مناسب ترین گزینه برای این مدل از اندام نیز، استفاده از شلوارهای کمی دم پا گشاد و شلوارهای فاق متوسط می باشد. توصیه می شود که این مدل از اندام ها به هیچ وجه از شلوارهای راسته، بدون هیچ شکل و ساده استفاده نکنند
 
  •  اندام های مثلثی شکل: اندام های مثلثی شکل، از شانه های باریک تری نسبت به دور باسن برخوردار بوده و می توانند از انواع بسیار زیادی شلوار نیز استفاده کنند. از مهمترین مدل شلوارهایی که این افراد می توانند استفاده نمایند، می توان به شلوار راسته، شلوار دمپا گشاده و شلوارهای پالاتزو اشاره کرد. شما نیز می توانید با توجه به شکل اندام خود، یکی از بهترین خریدها را تجربه کنید.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *