مٌد و پوشاك

٧ راز لباس پوشیدن برای لاغر دیده شدن

 

۱)لباس اندازه خودتان بپوشید

لباس های که از سایز شما کوچکتر یا بزرگتر هستن شمارو چاق تر نشون میدن. لباس های گشاد با محوکردن خطوط بدن و لباس های تنگ با برجسته تر کردن آن ها چاق تر نشونتون میدن.

۲) کفش پاشنه دار زنانه بپوشید

پوشیدن کفش پاشنه بلند به طور ناخودآگاه روی اندام و حتی حرکات لگن و پاها تاثیر می‌ذاره و پاها رو بلندتر نشون میده و به همون نسبت هم بودنتون لاغرتر بنظر میرسه.

۳)لباس های کمردار بپوشید

یک ترفند ساده برای اینکه لاغرتر بنظر بیاین استفاده از لباس هایی هست که توجه رو به سمت کمر، که باریکترین بهش اندام هست جلب می‌کنه.

۴)سراغ لباس های برش دار برید

در قسمت هایی از اندامتون که برجستگی بیشتری دارین با استفاده از برش ها خطای دید ایجاد کنید. مثلاً در قسمت سینه یا باسن و یا کمر به دنبال برش ها باشین.

۵)از رنگ های تیره استفاده کنید

رنگ های تیره سایه های ناشی از برجستگی های بدنتون رو کاهش میدن و برجستگی ها رو بهتر پوشش میدن و در نتیجه لاغرتر دیده میشین، حالا اگه دوست ندارین یکدست تیره بپوشین از رنگ تیره در قسمت هایی از اندامتون که بیشتر جلب توجه می‌کنه استفاده کنید.

٦)لباس با مدل يقه هفت بپوشيد

لباس هاي يقه هفت بخش بيشترى از گردن رو نشون ميده و در نتيجه گردن رو بلندتر ميكنه و بالاتنه و در كل اندامتون رو كشيده تر بنظر مياد.

٧)زيورآلات چشمگير و جذاب بكار ببريد

استفاده از زيورآلات مناسب با لباستان ديد ديگران رو نسبت به شما تغيير ميده و از توجه روى نقاط برجسته بدن ميكاهد. براي مثال از گردنبند هاى بلند و يا دستبندهاى نسبتا بزرگ و درخشان استفاده كنيد چون توجه رو جلب ميكنه در نتيجه مچتون كوچكتر بنظر ميرسه. گوشواره و تل مو هم همين تاثير رو دارن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *